Podpora

Podpora

Kliči na telefon: 02 82 80 80 8 
V primeru, da nas pokličete izven delovnega časa, nam pustite sporočilo z vašim NAROČNIŠKIM priimkom in imenom ter naslovom, da vas lahko najdemo in zabeležimo napako, ter jo čim hitreje odpravimo. 
Tehniki smo dežurni 24 ur na dan, 7 dni na teden in 365 dni na leto, kljub temu da ne sprejmemo klica v živo. Če se da rešimo zadeve na daljavo, v nasprotnem primeru prvi delovni dan po prejemu obvestila/prijave napake.

Dosegljivi smo  na elektronskem naslovu: podpora@ktv-ravne.net 24 ur / 7 dni / 356 dni v letu,  kjer napišite težavo, in če bo šlo bomo to rešili na daljavo, v nasprotnem primeru bomo izdali delovni nalog za servis, kateri se bo oglasil pri vas prvi delovni dan po prejemu epošte ali sporočila.

Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje prijaznosti do uporabnika. Strinjate se, da spletno mesto še naprej uporabljate.

Politika zasebnosti strani